Klachten, ik hoop het niet maar kan altijd gebeuren, neemt u dan aub gelijk contact met mij op, samen komen we er wel uit.

Retour zenden:
Voor het retour zenden van uw aankoop dient u binnen 7 dagen na ontvangst contact op te nemen met muisjelief. sneltjes@zeelandnet.nl

Na goedkeuring voor het retour zenden dient de aankoop binnen 10 dagen door mij retour te zijn ontvangen. Kosten voor retour zenden zijn altijd voor rekening van de koper!!,  Indien de retourzending een fout betreft van muisjelief of dat het artikel  gebreken vertoont, in dat geval zijn de kosten voor het terug sturen voor muisjelief.

U dient de aankoop goed verpakt en voldoende gefrankeerd retour te verzenden.-De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden naar muisjelief
Uw aankoopbedrag wordt dan z.s.m. teruggestort op uw rekening. Minnus de verzendkosten, dit zijn helaas kosten die ik ook heb moeten maken.
Onvoldoende gefrankeerde zendingen en Rembours zendingen worden NIMMER geaccepteerd en komen dus retour afzender en/ of gemaakte kosten worden verrekend met het door muisjelief te retourneren aankoopbedrag.
Vanzelfsprekend zijn retour gestuurde artikelen ongebruikt en in ongeschonden staat, wanneer artikelen geschonden zijn worden deze niet teruggenomen.

LET OP:
Artikelen gemaakt in "opdracht"  of gepersonaliseerd, kunnen NIET retour genomen worden en ook NIET geruild.
Muisjelief is niet verantwoordelijk voor zoek geraakte zendingen. Ik stuur alles met track en trace, wanneer de app aangeeft dat de bestelling is aangekomen, is voor muisjelief de bestelling bij u.  Muisjelief kan er helaas niets aan doen als een postbode het bij u buren afgeeft of ergens in uw tuin legt, waardoor het "zoek" is.


.