De klant gaat met de onderstaande voorwaarden van muisjelief akkoord als de online bestelling geplaatst wordt.

Bestellen:
Nadat u de bestelling heeft geplaatst via sneltjes@zeelandnet.nl, krijgt u een bevestigingsmail met daarin de totale kosten van uw bestelling, verzendkosten en betalings gegevens.

Heeft u binnen 24 uur geen mailtje ontvangen? Neem dan even contact op middels de contact button in het menu.

Na ontvangst van betaling verstuur ik uw pakket uiterlijk binnen 3 dagen, u ontvangt een mailtje wanneer uw bestelling is verzonden met daarin de track en trace code..

Prijzen:
Alle prijzen in de winkel zijn incl. BTW en excl. Verzendkosten, deze zijn vastgesteld op 6,50 in nl,  (bij bestellingen boven 39,95 euro betaalt u geen verzendkosten) binnen Nederland.
Voor Duitsland en België zijn de verzendkosten 13,,00  (bij bestellingen boven de 55 euro betaalt u geen verzendkosten)

Betaling:
Betalen geschiedt vooraf middels betaalverzoek of een overschrijving.
In de bevestigingsmail van uw bestelling staan de betalingsgegevens. Wij verzoeken u om er zorg voor te dragen dat het eindbedrag binnen 5 werkdagen, na bestelling, op de in het overzicht genoemde rekening staat.

Verzenden:
Uw bestelling wordt zo spoedig als mogelijk verzonden.
Als uw bestelling is verzonden ontvangt u altijd een mail ter bevestiging

Muisjelief is niet verantwoordelijk voor zoek geraakte zendingen.

Ik stuur alles met track en trace, wanneer de app aangeeft dat de bestelling is aangekomen, is voor muisjelief de bestelling bij u. 

Muisjelief kan er helaas niets aan doen als een postbode het bij uw buren afgeeft of ergens in uw tuin legt, waardoor het "zoek" is.

 

Klachten, ik hoop het niet maar kan altijd gebeuren, neemt u dan aub gelijk contact met mij op, samen komen we er wel uit.

 

Toch niet naar uw wens en retour willen zenden:
Voor het retour zenden van uw aankoop dient u binnen 7 dagen na ontvangst contact op te nemen met muisjelief. sneltjes@zeelandnet.nl

Na goedkeuring voor het retour zenden dient de aankoop binnen 10 dagen door mij retour te zijn ontvangen. Kosten voor retour zenden zijn altijd voor rekening van de koper!!,  Indien de retourzending een fout betreft van muisjelief of dat het artikel  gebreken vertoont, in dat geval zijn de kosten voor het terug sturen voor muisjelief.

U dient de aankoop goed verpakt en voldoende gefrankeerd retour te verzenden.-

De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden naar muisjelief
Uw aankoopbedrag wordt dan z.s.m. teruggestort op uw rekening. Minnus de verzendkosten, dit zijn helaas kosten die ik ook heb moeten maken.
Onvoldoende gefrankeerde zendingen en Rembours zendingen worden NIMMER geaccepteerd en komen dus retour afzender en/ of gemaakte kosten worden verrekend met het door muisjelief te retourneren aankoopbedrag.
Vanzelfsprekend zijn retour gestuurde artikelen ongebruikt en in ongeschonden staat, wanneer artikelen geschonden zijn worden deze niet teruggenomen.


Klachten/vragen:
Met klachten en of vragen kunt U zich ten alle tijden melden bij muisjelief, via de mail of middels de contact button in het menu.
Ik probeer dan in alle redelijkheid en in samenspraak met u tot een oplossing te komen.
Wanneer wij er gezamenlijk niet uitkomen is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.


Disclaimer:
Alles waarin deze voorwaarden niet voorzien zijn ter beoordeling aan de eigenaar van muisjelief
Ik kan helaas niet instaan voor kleurafwijkingen van de door uw bestelde artikelen, dit doordat elk scherm zijn eigen kleur weergave heeft.
Mocht u vragen hebben, app of mail mij gerust, ik wens u heel veel plezier met winkelen!

Typefouten en prijswijzigingen voorbehouden.